domingo, 4 de diciembre de 2011

1/365 - i continua...

Aquesta és la foto d'avui, diumenge dia 4 de Desembre de 2011, concretament pel meu projecte 365 la 232. Realment, el que trobo interessant de fer una foto cada dia, no és el fet físic de fer una foto, si no que, poc a poc, estic veient moltes fotos que es poden fer cada dia, de fet, normalment tinc feina per descartar fotos cada dia, i es que trobar un petit moment, per aprofitar i fer una foto, no costa gens, i potser sí que estic entrenant alguna habilitat per veure fotos de llocs i escenaris on abans no hi hauria vist una foto.
Cada dia porto amb mi la reflex amb una focal fixe, acostuma a ser la de 35mm que equival a uns 50mm, tot i que manté les distorsions d'un 35mm, és molt polivalent.
Crec que és molt recomanable fer un projecte 365, i si acabo aquest, que em penso que si, potser en faig un altre, però diferent, per temes setmanals, no ho sé, mirant per internet he vist algunes propostes que em semblen interessants i encara demanen una mica més d'esforç ja que la foto no és "lliure", si no que serà temàtica d'aquella setmana.
Poc a poc i bona lletra, com diuen per aqui, primer acabar el meu primer 365, i ja hi pensarem en el segon 365.
https://picasaweb.google.com/pefema/365?authuser=0&feat=directlink