viernes, 30 de diciembre de 2011

Disneyland Paris

Aquest Nadal hem estat al Parc de Disneyland, a Paris, ha estat un viatge fantàstic, pel bon temps que feia, la quantitat de gent que hi havia, i l'ambient de Nadal que es respirava.

Abans de marxar, tenia molts dubtes respecte de si portar lents de focal fixe o agafar els zoom, com que bastantes hores eren sense llum, pensava que necessitaria lents ràpides, i els meus zooms no ho són gens de ràpids, i tampoc volia fer totes les fotos a ISO 6400, tot te un límit, i si puc, no abuso tant de la ISO.
Ho podia agafar tot, i una vegada allí decidir-me, però pensar en portar 6 kilos de pes amb mi, i caminar 8 o 10 kmts. cada dia, i també pujar a les atraccions, em van fer desistir d'aquesta idea. Tenia que anar amb l'equip concret que pensés utilitzar.

Vaig agafar tres lents de focal fixe: 24 - 35 - 50 mm, i al final també em vaig emportar el Tokina 11-16 f/2.8.
Les estadístiques van ser:
423 fotos preses
289 han sobreviscut i estan guardades en RAW a l'ordinador
7 fotos utilitzant el 16mm
31 fotos utilitzant el 24mm
182 fotos utilitzant el  35mm
69 fotos utilitzant el 50 mm (Bàsicament per les desfilades)

Crec que va ser un encert, ja que portava una lent a la càmera, i les altres dues a cada butxaca de l'abric, o sigui que canviar de lent era un instant.

Aquí poso unes quantes fotos de mostra de l'àlbum que he fet:











































https://picasaweb.google.com/111310222808871521546/2011Disneyland