divendres, 30 de desembre de 2011

Festival Dansa Nadal


La meva filla va participar en el festival de dansa de l'escola Interdansa de la Garriga, on hi va dues vegades a la setmana a ballar i passar-ho bé.
Com que ja imaginava que les condicions de llum serien més aviat pobres, i que lògicament hi hauria moviment, vaig agafar tres focals fixes: 24 - 35 - 50 mm, i el 95% de les fotos les vaig fer amb el 35mm amb uns valors ISO 800-1000, i unes velocitats de 1/50 - 1/60 s.
Ara, una vegada vist el resultat, crec que hauria d'haver agafat el 85mm per fer alguns primers plans de les cares i detalls.

A banda d'això, no crec que un zoom m'hagués facilitat el treball, ja que amb unes coreografies que no coneixia prèviament, és difícil predir cap on aniran les ballarines, i a més, em vaig haver de quedar en el mateix lloc durant tot el festival, per tant, només tenia un punt de vista.
Vaig intentar utilitzar el flash, però amb les distàncies que hi havia entre les ballarines, tenien massa llum els primers plans i massa poca llum el fons.

Potser també hauria d'haver augmentat la ISO fins a 1600 i augmentar la velocitat per congelar algunes accions una mica més, i augmentar la profunditat de camp en algunes altres.
Però en general, per ser la meva primera experiència, n'estic bastant satisfet de com ha quedat tot plegat.

Un altre dia també arribaré abans, i faré fotos dels preparatius, maquillatges, pentinats, etc. per completar el reportatge.

Aquí poso unes quantes fotos d'exemple de l'àlbum que vaig fer.

























https://picasaweb.google.com/111310222808871521546/2011Interdansa