domingo, 29 de enero de 2012

Visualització

Tot ho veig a la primera? què és veure-ho a la primera? segurament ningú veu les coses a la primera. Bé, en el meu cas he de fer un parell de voltes per.... potser trobar alguna cosa que m'agradi.
Una breu història de 4 fotos en 30 segons.
Primera foto, em crida l'atenció aquest arbre, sol, amb les canyes recolzades i les canyes abans de ser pelades al terra:


Segona foto, la primera em sembla massa estàtica, i les canyes al terra les trobo interessants juntament amb les que estan recolzades a l'arbre:


Aparentment, no milloro res de la fotografia anterior, però he vist una unió, encara que no la he fotografiat, segueixo amb el primer pla i el segon pla en el meu cap...


Tot es tracta en desplaçar-me uns metres, i decideixo que m'agrada el primer pla de les canyes, el pla central de l'arbre i el fons amb l'altre arbre que enllaça amb les branques, fent una continuïtat....


He fet 4 fotos per arribar a fer la foto que volia.

Seguirem practicant...