dijous, 1 de març de 2012

35 mm Film (2)

Ja tinc el resultat del segon rodet de film en color, ja he controlat una mica millor la sobreexposició que en el primer rodet havia tingut en la majoria de fotografies, ara començo a entendre les indicacions del fotòmetre de la càmera:






 Però la majoria de fotografies que faig, m'agraden més en blanc i negre, la propera setmana m'han de donar els negatius escanejats de l'últim rodet en color i el primer de blanc i negre.

El de color ja hauria de ser més correcte en l'apartat tècnic, i a veure si em surt alguna foto una mica digne, i el de blanc i negre, torna a ser una prova de com respon amb aquesta pel·lícula cromògena de ISO 400, en les diferents situacions en que vaig fer les fotografies, a partir d'aquí, el proper rodet ja estarà dedicat a la fotografia sense experimentar aspectes tècnics, ni de la càmera ni del film.