dilluns, 14 de maig de 2012

Girona, Temps de Flors

Ja hi vaig anar l'any passat, i aquest any he repetit l'excursió. A diferència del 2011, aquest any, hi he trobat a faltar més flors i més guarniments, potser ja és així, i cada any és diferent, potser la crisi també... en fi, que m'he dedicat a fer altra mena de fotografies, no tan centrades en els diferents llocs guarnits amb flors, i esperant que la sort em fes veure alguna cosa interessant durant la passejada del matí.

Creuant el pont

Reflexos acolorits



Unes boniques margarites
No sé si aquestes bústies de correu formaven part del concurs, però tenien la seva gràcia

Sortint d'un pati sense fer cap fotografia

Caminem en aquesta direcció

Sembla que estiguem esperant als nuvis el dia del casament
 Què hi ha allà dalt?
 La típica foto de la muralla
 Jo hi veig tres torres aquí
 Un instant més tard ja no hi era
 Planetes?
 Aquest volava...
 M'agrada
 Prenent una cervesa
 Hi havia un futbolí una mica atrotinat just darrera meu
 Caminant sense mirar aquesta roda
 El senyor a casa seva
 Cua per entrar al regne de Déu
 La catifa de les escales de la catedral
 El mateix però amb més ambient
 Una exposició d'un artista
 Hi ha nens que hi entenen molt d'art
 Això estava molt bé, en fraccions de segon canviava el color que il·luminava aquesta composició, he fet fotos de tots els colors i és curiós.
 Misteriós
 Res com una bona banda tocant bon jazz i swing



 M'hi hauria quedat més a veure els castellers, però s'ha posat a ploure i només he enganxat aquest castell que ha fet llenya.