diumenge, 13 de gener de 2013

Festival de Nadal "Interdansa"

Aquest Nadal, el festival de dansa de l'escola de ball on va la meva filla, el van fer al pavelló d'esports de La Garriga, cosa que em va anar molt bé per fer algunes fotografies, hi havia prou espai i amb el zoom del kit 55-200 en vaig tenir prou per fer gairebé tota la sessió.

Aquesta vegada, més que captar coreografies i coses d'aquestes, volia agafar una mica més la idea de la dansa, que no és cap disciplina fàcil, i que requereix de moltes hores d'entrenament prèvies, per tant, les fotos tallades i mogudes, responen a aquest intent.

Les fotografies ja estan corregides, i només falta retallar algunes coses que no m'agraden i ho vaig fer en el muntatge de vídeo diapositives que esta aquí: https://vimeo.com/56539947  de fet, la idea de fer un vídeo amb les fotos ja la tenia en la ment des del principi.