lunes, 13 de mayo de 2013

Dia Internacional de la Dansa 2013

Amb una mica de retràs, per culpa de les pluges, es va celebrar el dia internacional de la dansa a La Garriga.
Cada vegada em trobo amb un escenari diferent, en aquesta ocasió era una gran tarima de fusta, molt alta, impossible de cobrir lluny de l'escenari, ja que hi havia molta gent de peu, i per la posició del sol, totalment a la dreta, mirant de cara, només em podia posar en un lateral, i tampoc en l'angle del lateral, ja que el terra feia pendent i no hi arribava, o sigui que només tenia un lloc on fer algunes fotos.
Primer van sortir d'altres escoles de dansa, i al fina l'escola de la meva filla, Interdansa. Les coreografies estaven tallades a 3 minuts més o menys, ja que hi havia poca estona per cada escola. He escollit el blanc i negre en algunes coreografies i el color en altres, ja que el fons, com acostuma a passar, no era el millor que es pugui demanar, per això vaig buscar enfocaments amb el màxim de cel possible, evitant edificis i públic.



 




















 











 















 




































Felicito si algú ha arribat fins aquí, enhorabona !, m'he excedit una mica amb tanta foto...