viernes, 15 de agosto de 2014

Selva Aventura

Hi ha un bosc encantat, o millor dit, una serralada encantada, que es diu Montseny, o potser millor dir que m'encanta a mi, s'hi pot accedir des de diversos punts, avui hem anat per la banda més al nord, entre Viladrau i Sant Hilari Sacalm, és el Coll de Ravell, a Arbúcies, on a part de tenir un emblemàtic restaurant, interior i exterior, i de menjar-hi molt bé, hi ha un parc que com el seu nom diu, és ple d'aventures, és Selva Aventura, ara hi ha més parcs d'aquest tipus repartits per tot el territori, però aquest indret és fantàstic, i cada vegada hi fan més activitats.
Jo no hi participo, tinc els meus motius que ara no explicaré, però si que m'he apuntat a l'activitat "Camina Descalç", un món de sensacions al principi divertides, a la meitat ja penses si ha estat una bona elecció, i al final és terrible, caminant una hora i mitja per la muntanya descalç, amb pedres que es claven als peus com vidres, no obstant ho recomano i ho repetiria, fas una mica d'exercici i uns quants crits de dolor però val la pena pel relax del raspall amb aigua freda quan tornes és una glòria, et deixa com nou.
De fotografies mentre anava aguantant el mal dels peus poques, però alguna de la aventura penjats dels cables si que en tinc.
D'acord, podria haver fet alguna foto més dels peus de tots plegats, però no he tingut ànim... la última és la única.