sábado, 17 de enero de 2015

365-2


Ja queden pocs dies per acabar el meu projecte personal de fer una fotografia cada dia durant un any, segona vegada que ho faig.

És un projecte que cada un el fa com vol, vaig començar fent fotografies més o menys temàtiques setmanals, però no era això el que volia, per fer això en un mes dedicant una setmana a un tema: color, textures, blanc i negre, en tinc prou. Per això segurament he tornat a fer un projecte 365 al meu estil, coses que em criden l'atenció, o el dia a dia durant un any.

Certament no he pogut fer una foto cada dia estrictament parlant, i he hagut de fer fotos agrupades, tampoc crec que sigui molt transcendental això, el temps és un factor limitant.

Com a mostra, un element imprescindible en el dia a dia a qualsevol casa.


Quan acabi segurament alguns dies ho trobaré a faltar i alguns dies em sentiré alleugerit de no tenir que fer una fotografia. Però dels projectes que es poden fer, de moment el 365 dies és en el que em sento més còmode.