martes, 14 de julio de 2015

Lliure una altre vegada

Així és com em sento després del treball de les escoles de ball i intentar treballar per oferir el que em demanen.

Necessito una pausa amb tant color, la quietud amb tant moviment, necessito agafar òptiques antigues i no gaire bones, òptiques actuals i molt bones, per fer un no res concret, simplement com puc veure i viure un dia molt càlid d'estiu a casa.

Al migdia de sol fort amb elevades temperaturess la calor em fa suar, em mareja, jo ho veig tot igual, cansat i esgotat de respirar aire calent, per mi no hi ha contrasts, tot és calor, em fonc de calor.

Plantes cansades com jo

La fusta esta cremant

El parasol no para el sol

Al capvespre però, la cosa canvia una mica, la xafogor no afluixa, els ulls se'm tanquen, tot va més a poc a poc, exposicions d'un segon o més em semblen adequades al meu estat d'ànim, i una mica de rebel·lió ja que sembla que la moda ara és fer les fotos el més sharp possibles, grans enfocaments, ara mateix, cansat no en tinc ganes, em deixo anar, les mateixes coses canvien, o sóc jo qui les veu diferents? 

Descansa piscina, demà serà un altre dia de guerra per tu

Ara puc recolzar-me sobre la taula

Bona nit veïns, bona nit món, demà tornarem a començar

Ara descanso.