sábado, 12 de marzo de 2016

Frases Celebres

Des de la revolució Francesa, i segurament abans, però no ho conec prou, que hi ha hagut frases cèlebres que han acompanyat grans moviments socials, encara que no sempre positius, es clar.
"Liberte, Egalite, Fraternite", va acompanyar a la caiguda de la monarquia francesa i el reconeixement del poble com a societat amb drets. "I have a dream",  va acompanyar al moviment d'intentar compensar les desigualtats entre blancs i negres als EE.UU. "La mayor gloria no es caer, sino levantarse siempre", va acompanyar igualment a Nelson Mandela a equilibrar les desigualtats entre negres i blans a Sudàfrica.
Avui en dia hi ha molts problemes socials, econòmics, religiosos, polítics, que bé mereixerien alguna frase cèlebre que acompanyes a la societat a la seva resolució, però com que malauradament no hi estic veient massa solucions ni grans moviments per resoldre els problemes, de vegades em sembla que ens hem conformat a viure amb les injusticies, m'ha vingut al cap aquesta pintada al Centre Cultural Rocaumbert de Granollers, a la que li vaig fer una foto.


No em sembla una mala frase, bé, esta en anglès, i potser quedaria millor modificar o alterar que destruir, és menys agressiu, en fi,  qui sap si algun dia...